גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » קידום אתרי קונימבו (Konimbo) – איך לקדם אתר קונימבו בגוגל?

קידום אתרי קונימבו (Konimbo) – איך לקדם אתר קונימבו בגוגל?

מהו קידום אתרים קונימבו?

בעולם של ימינו, אין אחד שלא נמצא באינטרנט. האינטרנט הפך למקום מצוין עבור מגוון אנשים ברחבי העולם לצרוך מידע חדש, להתעדכן בחדשות בארץ ובעולם, לשמוע מוזיקה, לשמור על קשר עם אנשים שהם אוהבים וכן – אפילו לעשות שופינג.

האזינו לכתבה

במילים אחרות, שופינג דיגיטלי הפך לכלי חזק במיוחד עבור גולשים רבים ברחבי הארץ ולכן זה לא ממש מפתיע שכיום יותר ויותר חנויות אינטרנטיות כאלה מוקמות.

המגוון הגדול הוא כמובן ברכה עבור הגולשים, אבל אם אתם מנהלים אתר כזה בעצמכם אתם כנראה מכירים מקרוב את הקושי להגדיל את קהל הלקוחות. קידום אתרים נועד לאפשר לגולשים, אותם לקוחות פוטנציאלים למצוא אתכם בקלות. באמצעות עבודה מגוונת ונרחבת במיוחד, מטרת העל של עבודת הקידום תהיה להעלות את הקישור לחנות האישית שלכם במעלה רשומת התוצאות. על אף שמדובר בתהליך ממושך ואינטנסיבי, את החשיפה הנלווית לעבודת קידום אתרי קונימבו אי אפשר להחליף בשום דבר אחר.

קצת על אתרי קונימבו

קונימבו היא ללא ספק אחת מהפלטפורמות הפופולאריות והנפוצות ביותר בישראל לטובת בנייה של חנויות אינטרנטיות. כיום כבר מאות אתרים נבנו במערכת והיא ללא ספק מהנגישות שיש. מהניסיון האישי שלי, קונימבו אחרי וורדפרס היא הפלטפורמה הכי פופולארית שיצא לי לפגוש ולכן היא נתפסת בעיניי כמהחזקות ביותר בשוק הישראלי כיום. במילים אחרות, אי אפשר להתעלם מהם – היתרונות של המערכת לצד החסרונות, מלווים אנשים רבים שנעזרים במערכת הזו. כן אציין שבקונימבו לא מפסיקים לנסות להשתפר והממשק שלכם הולך ומשתדרג לאורך הזמן.

מה הופך את הממשק של קונימבו לכל כך נגיש קידומית?

קונימבו לא סתם הפכה לפלטפורמה פופולארית לבנייה וקידום של חנויות אינטרנטיות – יש לה בלי סוף תכונות מצוינות שמיטיבות עם עבודת הקידום. אז מה הופך אותה לכל כך מיוחדת?

1. חיבור לפלטפורמות שימושיות של גוגל

קונימבו מאפשרת חיבור לפלטפורמות הניתוח והניהול שגוגל מציעה למגוון האתרים שנמצאים בה ובפרט ל-Google Analytics, תוכנה מצוינת לניתוח עבודת הקידום ו-Google Tag Manager, תוכנה נוחה שמאפשרת לנהל בקלות מקטעים בקוד ותגים, במקום לערוך אותם ישירות באתר עצמו. החיבור הנגיש הזה לא קיים בכל תוכנות בניית האתרים ובוויקס למשל, קישור לגוגל אנליטיקס הוא בתשלום.

2. תמיכה בדפי 404 מותאמים

התשתית של קונימבו מאפשרת ליצור דף 404 בעיצוב לבחירתכם ובמידת הצורך גם להפנות את הגולשים לאתר אחר. מדובר בפרט חשוב בחוויית המשתמש של הגולשים.

3. הצפנה

החנות האישית שלכם כשאתם יוצרים אותה בממשק קונימבו היא כמובן מוצפנת, דבר שהוא לחלוטין חשוב בפני עצמו.

4. תמיכה בנתונים מובנים

נתונים מובנים (נקראים גם סכימות), הם שלל תכונות שניתן להטמיע באתר האישי שלכם ובכך להעשיר את התצוגה של הקישור לדף בתוצאות החיפוש בגוגל ושלל מנועי החיפוש. הממשק של קונימבו תומך בנתונים מובנים ומאפשר ליצור אותם בצורה נגישה. עבודה עם סכימה יכולה לאפשר לכם להציג בקישור שלכם לדף התוצאות דירוג של מוצר מסוים, ביקורות של לקוחות, תאריכים חשובים מסוימים ועוד. מדובר באחלה דרך להפוך את הקישור לאטרקטיבי יותר, מסקרן ונגיש לגולשים.

5. יצירה פשוטה של תגיות ALT לתמונות

תגיות ALT הן טקסט פשוט שמשמש אותנו לתיאור חלופי של התמונה ומדובר בטקסט שלא יוצג למשתמש במצב בו התמונה נטענה כנדרש. תגיות ALT מצוינות לא רק עבור הגולש במקרים בהם התמונה לא נטענת, אלא גם רלוונטי עבור גוגל בכמה אופנים – הוא עוזר לגוגל להבין במה התמונה עוסקת ואת הרלוונטיות שלה עבור הגולשים, ועל הדרך ישמש לקידום של האתר דרך באמצעות חיפוש של תמונות.

6. תוספים (Plugins)

בקונימבו תוכלו למצוא חנות אפליקציות קטנה וחמודה עם בלי סוף שדרוגים שתוכלו להוסיף לאתר האישי שלכם בינהם ממשק של משלוחים, קטלוג למוצרים, התקנה של פופאפים, הצגה של שעון עצר והרשימה עוד ארוכה.

מה החסרונות הקידומיים בגוגל של קונימבו?

1. מחיר

אולי אחד הדברים הכי בולטים הוא המחיר של אתרי קונימבו. אחזקה חודשית של אתר בפלטפורמת קונימבו עולה באזור השש מאות עד שמונה מאות שקלים – בערך כפול מהוורדפרס ולפעמים אפילו יותר. מדובר בחיסרון לא קטן שחשוב לקחת בחשבון.

2. שליטה חלקית בכתובות URL

השליטה שיש לכם בקביעה של ה-URL-ים של האתר היא חלקית בלבד, ככה שלא ניתן להעלים את המספרים מהכתובת לדפים השונים. לכתובת URL אינפורמטיבית, מסודרת ונקייה יש יתרון משמעותי לא רק לנראות של הקישור אלא גם לקידום האורגני של האתר ועל כן מדובר בחיסרון משמעותי.

3. כתובת IP בודדת

כל האתרים של קונימבו יושבים תחת אותה כתובת IP.

4. גמישות מוגבלת בעיצוב

בדומה למערכות סגורות נוספות, גם כשמדובר בעיצוב של אתרי קונימבו, מגוון האפשרויות העיצוביות קטן באופן יחסי. אין מה לעשות, אין באמת חלופה לוורדפרס או לאמנטור – בשביל לשדרג משמעותית את מראה האתר שלכם בקונימבו כנראה שתיאלצו להיתקל בקשיים בדרך וסיכוי לא רע שגם להיעזר באיש מקצוע שיסייע לכם.

קידום אתרי קונימבו בגוגל

5. קושי בארגון התכנים

אז נכון, בקונימבו יש כל מיני קומבינציות לפרסום של מאמרים, אבל אף אחת מאלה לא פשוטה ונגישה כמו זו של הוורדפרס ושל מערכות רבות נוספות. בסופו של דבר אי אפשר להפריד בין קידום האתר לתוכן קידומי – זה הולך ביחד. התוכן הוא חלק מהותי מעבודת הקידום.

איך עבודת קידום האתר של קונימבו בגוגל נראית?

ובכן, כשלוקחים זום אאוט, קידום של אתר קונימבו דומה במאפיינים הכלליים שלו לקידום של כל אתר אחר. בשורה התחתונה, האלגוריתם של גוגל שמדרג ומתעדף את האתרים השונים, לוקח בחשבון מגוון עצום של פרמטרים. על כן, עבודת הקידום צריכה להיות מגוונת ונרחבת כמה שאפשר.

בעבודת הקידום של החנות שלכם, חשוב להעלות לאתר החנות תוכן עשיר במילות מפתח, לדאוג להחלפת קישורים נרחבת ואיכותית, לבצע אופטימיזציה לתוכן ומבנה האתר, לדאוג להיבטיו הטכניים של האתר כמו מהירות הגלישה וממשק האבטחה, לדאוג לממשק מובייל, להוסיף תגיות ALT לתמונות והרשימה עוד ארוכה.

ככל שהעבודה תהיה מגוונת יותר ונרחבת וככל שהיא תהיה יותר איכותית – כך סביר יותר שתהנו מתוצאות מספקות.

איך תבחרו מקדם אתרי קונימבו איכותי לחנות האינטרנטית שלכם?

אז נכון, מציאת מקדם אתרים שישמח לסייע לכם בקידום החנות האינטרנטית האישית שלכם זה לא יותר מידי מסובך – אבל אם אתם רוצים למצוא מקדם איכותי שיודע את העבודה, זה כבר עניין קצת יותר מאתגר. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו כמה פרמטרים שחשוב לכם לקחת בחשבון כשאתם בוחרים את מקדם האתרים שלכם.

1. ניסיון

מקדם אתרים טוב לא רכש את הידע שלו בעולם הקידום מסרטון או שניים ביוטיוב, אלא חווה על בשרו אתגרים, הצלחות וכישלונות. חשוב שיהיה מדובר במקדם שיצא לו לעבוד עם מערכת קונימבו ומכיר אותה מקרוב, יודע לעבוד איתה ומכיר כראוי את היתרונות והחסרונות שלה ביחס למערכות האחרות.

2. לקוחות עבר

אחת הדרכים הכי טובות אולי לבחון את המקצועיות של המקדם הפוטנציאלי שלכם, תהיה כמובן לעבור על הביקורות של הלקוחות הקודמים שלו. לקוחות מרוצים לרוב יעידו על מקדם אתרים מקצועי שיודע את העבודה ומכבד את האנשים שהוא עובד איתם.

3. תמחור

אז נכון, מחיר הקידום מושפע כמובן גם מהמוניטין של מקדם האתרים והניסיון שלו, אבל התמחור גם מושפע ממורכבות הפרויקט ומידת ההשקעה הנדרשת עבורו. מקדם מקצועי לא רק יניח את המחיר על השולחן, אלא גם יפרט ויסביר במידה ותהיו מעוניינים, על האופן בו קבע את התעריף לעבודה.

4. שקיפות ופתיחות

שקיפות ועבודה חברית חשובה במיוחד לא רק בעת הצעת המחיר אלא במהלך העבודה כולה – מקדם אתרים איכותי יסביר לכם על השיקולים שמלווים אותו בעבודה, תוכנית העבודה שלו והאופן שבו הוא תופס את הפרויקט. בנוסף, המקדם יתייעץ איתכם בנוגע לשלל היבטים שנוגעים לקידום האתר בינהם כתיבת התוכן, המתחרות והרשימה עוד ארוכה.

קצת עליי – מקדם אתרי קונימבו בגוגל

אם יש לכם חנות אינטרנטית ובפרט חנות בקונימבו, גם אם היא מצוינת – הלקוחות לא יגיעו מעצמם. חשוב שהאתר שלכם יהיה זמין לגולשים, נגיש ובעל חשיפה רחבה ככל האפשר. במילים אחרות, קידום כשהוא נעשה באופן איכותי וטוב, יכול לעזור ללקוחות למצוא אתכם בקלות ובהתאם להעלות את הריווחיות של החנות שלכם.

אז היי, אני עדן, מקדם אתרים במקצועי. בשנותיי בתחום הספקתי לצבור ניסיון רב בקידום של חנויות אינטרנטיות רבות, בינהן כמובן החנויות האישיות שלי. אני מזמין אתכם להיעזר בשירותי הקידום שלי ולהנות מעבודה חברית, משותפת וכמובן – כזו שתביא לתוצאות איכותיות במיוחד.

מוזמנים לשלוח לי הודעה ולהתייעץ, להתלבט או לחשוב ובמידת הצורך – כמובן לעבוד איתי. שיהיה לכם המון בהצלחה!

שאלות נפוצות על קידום אתרי קונימבו (Konimbo)

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על קידום אתרי קונימבו (Konimbo). יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי קידום אתרי קונימבו (Konimbo) בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של קידום אתרי קונימבו (Konimbo) הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על קידום אתרי קונימבו (Konimbo)?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

קידום אתרים בחדרה

קידום אתרים בחדרה

קצת על חדרה וקידום אתרים חדרה של ימינו היא עיר מיוחדת במינה. בחדרה כיום יש המון פארקים נעימים וגינות ציבוריות, אזורי מגורים נעימים וכמובן –

קרא עוד »
שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)