גיף עדן שרעבי
קידום אתרים » מאמרים על SEO » בעלי עסק קטן? זה מה שאתם צריכים לדעת לפני שתקימו אתר עסקי

בעלי עסק קטן? זה מה שאתם צריכים לדעת לפני שתקימו אתר עסקי

אחרי שאתם מקימים עסק קטן יהיה עליכם למצוא דרכים להביא לקוחות. רוב הלקוחות לא יכירו אתכם, לכן המשימה שלכם תהיה קשה כפליים בהשוואה לעסקים אחרים.

האזינו לכתבה

עם זאת ללא לקוחות חדשים תתקשו מאוד להחזיק את העסק שהקמתם בחיים. הלקוחות הם החמצן של העסק, בלעדיהם בשלב כזה או אחר תגיעו למסקנה כי אין מה להמשיך באותה הדרך. אז איך תוכלו להביא לעסק קטן לקוחות חדשים מבלי שהם יכירו אתכם?

התשובה היא על ידי אתר עסקי שבאמצעותו תוכלו להגיע ללקוחות חדשים. האתר אמור להציג בתוכו אתכם בתור בעלי עסקים, ואת השירות שאתם מספקים או המוצרים שאתם מוכרים. האינטרנט זוהי הפלטפורמה הכי טובה שבה תוכלו לקבל מקום עבור העסק שלכם. אחרי שתגדלו, תוכלו להתבסס על מקורות פרסום אחרים. נכון לעכשיו אתר עסקי הוא האמצעי האידיאלי להביא לקוחות חדשים בקביעות. אז מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם מקימים אתכם לעסק?

5 דברים שתוכלו להשיג על ידי הקמת אתר לעסק קטן

שאלתם את עצמכם כיצד בניית אתר לעסק שלכם יכולה לסייע? בניית אתרים היא חיונית לעסקים בכל סדרי הגודל, אך עבור עסקים קטנים מדובר על אוויר לנשימה. לאתר עבור עסק קטן יש כמה יתרונות שאתם מוכרחים להכיר אותם מבעוד מועד. אלו הם 5 הדברים שתוכלו להשיג אותם לאחר שתקימו אתר לעסק שלכם:

  1. האתר העסקי שלכם יגרום לגולשים שונים להיכנס אליו באופן קבוע. ברגע שגולשים רלוונטיים נכנסים לאתר, חלקם הגדול יהיו לקוחות פוטנציאליים. על ידי הבאת לקוחות פוטנציאליים לאתר תוכלו להגדיל את החשיפה לעסק שלכם. החשיפה יכולה להיות מופנית לקבוצה ספציפית של אנשים שאמורים להתעניין.

  2. באמצעות הקמת אתר לעסק תוכלו לעשות הפרדה בניכם לבין כל שאר המתחרים. זה שהמתחרים שלכם לא מקימים אתרים באינטרנט זה דווקא נותן לכם יתרון על פניהם. תוכלו לעקוף אותם בהקשר הזה, דבר שיקנה לכם יתרון משמעותי להמשך. אתם מוכרחים תמיד לנסות לבדל את עצמכם מהעסקים המתחרים.

  3. לאחר שתקימו אתר עסקי תוכלו להיות זמינים ללקוחות שלכם מסביב לשעון. אם הלקוחות ירצה לבצע עסקה, הם יכולים לעשות אותה דרך האתר שלכם. אם הם רוצים לקבל מידע, הם יכולים למצוא אותו בתוך האתר שהקמתם בעצמכם. הם לא צריכים לחכות עד שתחזרו לפעילות, הכל נגיש להם בכל יום ושעה.

  4. הרושם הראשוני עליכם בתור עסק קטן יכול לשנות את התמונה כולה. אתם תרצו לדעת כי הלקוחות שיפנו אליכם יקבל רושם טוב עליכם ועל העסק שהקמת בעצמכם. עסקים קטנים מחויבים להשאיר רושם טוב על כל לקוח שפונה אליהם. אתר אינטרנט מחזק את תחושת האמינות, ומשאיר רושם טוב על הלקוחות.

  5. תזכרו כי חלק נכבד מאוד מהלקוחות השונים מבצעים חיפוש באינטרנט. מבחינת אותם לקוחות עסקים שאין להם אתר, הם עסקים שלא קיימים. המשמעות היא שעד לא יהיה לכם אתר באינטרנט אתם תפספסו עשרות לקוחות ביום. לכן החובה שלכם תהיה להקים אתר שאליו יגיעו כל הלקוחות שנמצאים באינטרנט.

אתרי אינטרנט צריכים להיות רספונסיבים

אתר רספונסיבי הוא אתר שמונגש בצורה טובה לגלישה מכל מיני מכשירים שונים. אם לפני עשור רוב המשתמשים היו נכנסים לאתרים באינטרנט דרך המחשב, כיום המציאות שונה. רוב המשתמשים שייכנסו לאתר שלכם יעשו זאת דרך המכשיר הסלולרי שברשותם. גלישה דרך הסלולר היא נוחה ופשוטה, כזאת שלא דורשת הימצאות במקום מיוחד. הרי לא תמיד יהיו לרשות אותם משתמשים מחשב נייח או נייד בקרבת מקום. מהסיבה הזאת יהיה עליכם לוודא כי האתר מונגש לגלישה מכל מכשיר.

בעלי עסק קטן כל מה שצריכים לדעת לפני הקמת אתר עסקי

אתם רק יכולים לתאר לעצמכם כי אם האתר שאתם בונים לא יהיה רספונסיבי זאת תהיה בעיה. גולשים שיגיעו אליו דרך המכשיר הסלולרי או דרך כל מכשיר אחר, יתקשו להסתדר בו. כתוצאה מכך הם יעזבו את האתר שלכם לטובת אתרים אחרים שמיועדים לגלישה מכל המכשירים השונים. רספונסיביות היא אחת מהתכונות הבסיסיות שכל אתר צריך להכיל בתוכו. אם האתר שלכם לא יהיה רספונסיבי תתקשו מאוד להביא אותו למקום הרצוי. יכול להיות שיהיה בו תוכן מעולה ועיצוב מרשים, אך הרספונסיביות הרסה הכל.

חווית גלישה יוצאת מגדר הרגיל

משתמשים שנכנסים לאתרים שונים ירצו לקבל חווית גלישה יוצאת דופן. הרי אם כל האתרים יספקו את אותה חווית הגלישה, לא תהיה עדיפות לאתר כזה או אחר. חווית גלישה באה לידיי ביטוי בכל מיני אלמנטים שונים שחובה לשים אליהם לב. אנו כמובן מדברים על העיצוב של האתר, ועל המהירות שבה הוא עולה. אם העיצוב יהיה נוח, והאתר יעלה בצורה מהירה, לא תהיה סיבה לבעיה. אך אם האתר לא יספק חווית גלישה טובה זוהי עלולה להיות בעיה.

תזכרו כי המשתמשים שנכנסים לאתר יכולים בלחיצת כפתור אחת לעבור לאתרים אחרים. בדומה לאתר שלכם קיימים עוד המון אתרים אחרים שמספקים פחות או יותר את אותם הדברים. כל משתמש שיעזוב את אתרכם ככל הנראה יעבור לגלוש באתר של אחד המתחרים שלכם. כדי שלא תיתקלו באחוזי עזיבה גדולים יהיה עליכם לשפר כל הזמן את חווית הגלישה בתוך האתר עצמו. זוהי אחת מהדרישות הבסיסיות שיש לגולשים שבוחרים להיכנס לאתר העסקי שלכם על פני אתרים עסקיים אחרים.

תמיכה טכנית מסביב לשעון

מה קורה כאשר אחד הגולשים נתקל בקושי כזה או אחר? הוא ירצה לדעת כי בתוך האתר יהיה לו אל מי לפנות. גם אתרי אינטרנט של עסקים קטנים מחויבים להציג תמיכה טכנית. זוהי יכולה להיות תמיכה טכנית אוטומטית שתספק לאותם משתמשים פתרונות בזמן אמת. הרי לא תמיד אותם משתמשים ירצו לחכות לתשובה במסגרת שעות הפעילות. הגלישה באתר יכולה להתקיים בכל שעה, מבלי שהגולשים ירגישו כי הם מקבלים פחות בחלק משעות היום.

באותה נשימה יהיה עליכם לוודא כי החברה שבונה לכם את האתר מציעה תמיכה מקיפה. כמו שאתם מצפים לקבל תמיכה מקיפה מהחברות שמספקות לכם שירות, כך גם המשתמשים באתר שלכם. ככל שתציעו יותר אפשרויות ליצירת קשר אתכם לקבלת תמיכה, כך המשתמשים יהיו יותר מרוצים. בכל פעם שתתעורר בעיה יהיה להם מיד את הדרך שהכי מתאימה להם לפנות אליכם. זוהי הדרך של עסק קטן להראות כי הוא עושה כל מה שאפשר למען הלקוחות שלו.

תדאגו לעדכן את האתר בקביעות

על מנת להבדיל את האתר שלכם מאתרים של אחרים יהיה עליכם לעדכן אותו בקביעות. הוספת תוכן איכותי לאתר תאפשר למשתמשים השונים לדעת כי אצלכם מקבלים קצת מעבר. אם בכל האתרים האחרים מקבלים שירות יחסית בסיסי, אצלכם אפשר למצוא גם תוכן מעניין. התוכן שתוסיפו לאתר אמור בין היתר לסייע גם מבחינת קידום האתר במנועי החיפוש השונים. כך שבהחלטה מהסוג הזה תוכלו להשיג שתי ציפורים במכה אחת. רק תוודאו כי התוכן שאתם מעלים לאתר הוא אכן תוכן מעניין שמביא איתו קצת מעבר.

אין לכם מושג כיצד כותבים תוכן לאתר בצורה טובה? ברשת תוכלו למצוא כמות גדולה של מדריכים שיסייעו לכם לכתוב תוכן באיכות טובה. מעבר לכך ישנם כותבי תוכן מנוסים שישמחו לבצע את המשימה עבורכם. הכי חשוב שלא תשכחו לעדכן את האתר כל כמה ימים עם תוכן חדש. תוכלו לעדכן את האתר גם על ידי הוספת מוצרים חדשים או שירותים שעד כה לא יצא לכם לספק.

הכינו את התשתית לקידום אורגני

איך תוכלו לגרום למשתמשים שונים למצוא את האתר שלכם בתוצאות החיפוש? כדי שתוכלו לעלות בתוצאות הדירוג של גוגל יהיה עליכם לקדם את האתר באופן אורגני. קידום אורגני גורם לכך שגוגל תדרג את האתר שלכם במקום גבוה בהשוואה לכל השאר. ככל שהאתר יהיה מדורג יותר גבוה, כך מן הסתם הוא יעקוף אתרים אחרים. בשלב מסוים תוכלו לראות כי האתר שבניתם משאיר אבק לכל המתחרים האחרים.

הכנת התשתית לקידום אורגני היא חשובה להצלחה. הרי אתר שלא יהיה בנוי בצורה הנכונה לא יהיה ניתן לקדם אותו כמו שצריך. ברגע שהאתר יהיה בנוי באופן הנכון יהיה ניתן להביא אותו לתוצאות החיפוש הראשונות. גם תהליך הקידום עצמו הוא לא קל, כדי שהוא יצליח יהיה עליכם להתאזר בסבלנות. העצה שלנו אליכם היא לעבוד עם מקדם אתרים מנוסה שיודע את העבודה. הוא ידע מה נכון לעשות בכל נקודת זמן כדי לעלות את האתר בתוצאות הדירוג של גוגל. בשלב מסוים תוכלו לראות כי מה שהיה נראה בגדר חלום מבחינתכם יהפוך למציאות.

אתר שמשדר אמינות ושקיפות

המשתמשים שאמורים לפנות אליכם ירצו לדעת כי הם יכולים לסמוך עליכם. זה קצת קשה כאשר הם לא רואים אתכם פנים מול פנים, אך עליכם לדעת כי זה אפשרי. הרי ברגע שהאתר שלכם ישדר אמינות ושקיפות, המשתמשים ירגישו כי הם בידיים הכי טובות שיש. אך בו בזמן האמת שלכם יכול לשדר בדיוק את ההפך הגמור מזה. לכן אתם מוכרחים להיות מאוד זהירים כאשר אתם מעלים פרטים שונים לאתר.

איך תוכלו לגרום לאתר שלכם להיות אמין ושקוף? ראשית תנסו לציין את כל המידע שרלוונטי לגולשים שלכם בתוך האתר. אל תסתירו מחירים ואל תחסכו בתמונות שאמצעותן הגולשים אמורים להתרשם. הציגו את עצמכם בצורה ברורה, תוכלו אפילו לעלות סרטונים שונים שבהם אתם מדברים. כל הפעולות האלה אמורות לעשות את ההבדל בין אתר אמין ושקוף לבי אתר שמסתיר מידע. גם אם זוהי לא הכוונה שלכם עליכם לדעת כי כך זה עלול להצטייר בעיניהם של הגולשים.

תעשו משהו שונה מכל המתחרים

הכי קל יהיה לקחת אתרים של מתחרים ולנסות לעשות אתרים שיהיו דומים לאתרים שלהם. אך איפה אתם מכניסים את הייחודיות שלכם אל תוך התמונה? הרי העסק שלכם ככל הנראה מספק דברים שונים בהשוואה אליהם. גם אם אתם מספקים שירותים ומוצרים דומים, לכל עסק יש את הייחודיות שלו. אז מה אנו מציעים לכם לעשות? לנסות לבנות אתר שונה מכל שאר המתחרים כדי לבדל את עצמכם מהם בצורה הכי ברורה.

איך תוכלו לקחת השראה מאתרים אחרים, ועדיין לבדל בניכם לבין המתחרים שלכם? הטיפ הכי טוב מבחינתכם זה לקחת השראה מאתרים אחרים בחו"ל. אם העסק שלכם הוא לא עסק בינלאומי, אין סיבה שתחששו לקחת השראה מאתרים בחו"ל. מעבר לכך תוכלו לנסות לקחת השראה מאתרים שלא נמצאים באותה הנישה כמו האתר שלכם. הרי ברחבי הרשת יש לא מעט אתרים שונים שכל אחד מהם בנוי בצורה אחרת. תוכלו לראות איך בנו אתר מסוים ולקחת השראה מהדברים השונים שאותם אהבתם.

שאלות נפוצות על הקמת אתר עסקי

במיוחד עבורכם הכנו מאמר מפורט שבו תוכלו לראות את כל המידע על הקמת אתר עסקי. יש לגלול למעלה בכדי לקרוא יותר על הנושא.
אנו נותנים מענה לכל הנושאים של שיווק בדיגיטל ובדגש על קידום אתרים. יש ליצור איתנו קשר לגבי הקמת אתר עסקי בכדי לראות האם נוכל לעזור לכם בנושא.
במידה והשירות של הקמת אתר עסקי הוא שירות שניתן לתמחר, רשמנו מחירים מוערכים במאמר, אך לקבלת מחירים מדוייקים יש ליצור איתנו קשר.

מי כתב את המאמר על הקמת אתר עסקי?

אז מה היה לנו עד עכשיו?

להצעת מחיר על שירותי קידום אתרים מלאו פרטים או התקשרו אל 050-9595003

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)