חייגו אתם נגמר לי הטוקמן

עודכן לאחרונה בתאריך כי אפילו הוד רוממותי צריך להראות לגוגל שאני לא ישן על המשמר.

10 כלים מומלצים למחקר מילות מפתח אפקטיבי לגוגל

מה נעבור בדרך להצלחה המפוארת שלכם? (כן זה תוכן עניינים)

שאלתם את עצמכם מהו השלב המכריע של קידום אתרים במנועי החיפוש? השלב הראשון שיהיה עליכם לעשות הוא מחקר מקיף של מילות המפתח.

האזינו לכתבה

במחקר מילות מפתח יהיה עליכם לאתר את הביטויים שבהם אתם הולכים להתמקד בקידום. מבלי שתהיה לכם רשימה מסודרת של מילות מפתח יהיה לכם קשה להשיג את התוצאה הרצויה. אך כיצד מבצעים מחקר אפקטיבי של ביטויים לקידום במנועי החיפוש? הרי יש המון מידע שתרצו להכיר כדי שהחיפוש יהיה ממוקד. אנו מציעים לכם להשתמש בכלים מתקדמים שהופכים את החיפוש לנוח וידידותי. מדובר על כלים שנוצרו כדי להפוך את העבודה לפשוטה, כזאת שלא תקשה עליכם. אם תתקשו לאתר את מילות המפתח, לא בטוח שתנצלו אותן ביתר שאת. כאן אתם מגלים רשימה של 10 כלים שהולכים לעשות לכם את החיים למושלמים. כמובן שכל אחד יהיה רשאי לעשות את הבחירה על פי שיקול הדעת האישי שלו.

10 כלים מומלצים למחקר מילות מפתח

מדוע להשתמש בכלים למחקר מילות מפתח?

זוהי כנראה השאלה שתשאלו את עצמכם עוד לפני שתיכנסו לעובי הקורה. הכלים הנספר לכם כאן עליהם הולכים להפוך את מלאכת החיפוש למלאכה פשוטה ונוחה. בשונה מאופציות אחרות שיהפכו את מלאכת החיפוש למייגעת ומתישה. תזכרו כי יהיה עליכם לעשות זאת בכל פעם שאתם מתחילים לבצע קידום. אחרי שתסיימו כמות מסוימת של מילות מפתח יהיה עליכם לחפש אחר מילות מפתח חדשות להתמקד בהן. בכל פעם יהיה עליכם לאתר מילות מפתח חדשות שיאפשרו לכם להשיג את מבוקשכם. החדשות הטובות מבחינתכם הן שיש המון כלים שונים, כל אחד רשאי לבחור את הכלי שנכון עבורו. אם כלי אחד לחיפוש מילות מפתח לא מתאים לכם, תוכלו מיד לבחון כלים אחרים. הכי חשוב שתביאו את עצמכם למצב שוב תוציאו את המירב מהכלי שאותו בחרתם.

1.    Google Trends

הכלים של גוגל ידועים בתור כלים אפקטיביים, כאלה שמסוגלים לסייע המון. מה תוכלו להשיג אם תבצעו מחקר מילות מפתח עם Google Trends? תהיה לכם אפשרות לקטלג מספר רב של מילות מפתח על פי מיקום, היסטוריית חיפושים ועוד פרמטרים נוספים. כל ביטוי שתכניסו אל תוך הכלי הזה יהפוך להיות ברור בהרבה ממה שהוא היה קודם לכן בעיניכם. תוכלו להבין עד כמה כדאי לכם להתמקד בו או לבחון דווקא אופציות אחרות. הכלי הזה של גוגל הוא כלי חינמי לגמרי, כך שלא יהיה עליכם לשלם על השימוש בו. כמובן שכמו כלים חינמיים רבים, הפונקציות שהוא מציע תהיינה פונקציות מוגבלות. בשביל כל מי שרוצה לעשות חיפוש יחסית בסיסי, הכלי הזה יהיה הפתרון המושלם. אין סיבה שתשלמו כסף על כלים מתקדמים שעלולים רק לסבך אתכם עוד יותר.

2.    Ubersuggest

לדעת רבים ממקדמי האתרים בישראל, Ubersuggest הוא הכלי האידיאלי לאיתור מילות מפתח. את ניל פאתל כולם מכירים, אך לא הרבה יודעים כי הוא רכש לפני כמה שנים את Ubersuggest. עד הרכישה של ניל פאתל הפלטפורמה הזאת הייתה בעייתית, אף אחד לא היה משתמש בה. אך ניל פאתל עשה פלאים, הוא הפך אותה להיות לאחת מהפלטפורמות הכי אהובות בעולם. הגרסה החינמית של האתר מביאה איתה המון פיצ'רים, אך כמובן שיש העדפה לגרסה בתשלום. הפלטפורמה הזאת מאפשרת לאתר מילות מפתח חדשות, וגם לחפש מילות מפתח קיימות. כל מה שמקדם אתרים צריך נמצא באתר אחד, רק יהיה עליכם להשתמש בו בתבונה. כמה תצטרכו לשלם כדי להנות מהגרסה בתשלום? החבילות נעות ממחיר של 12 דולר עד למחיר של 40 דולר בכל חודש בהתאם למה שהן מציעות.

3.    SEMrush

תג המחיר של 119 דולר בחודש יכול להיות מרתיע מאוד, בטח אם אינכם מקדמי אתרים מנוסים. עבור מי שמתעסק עם קידום אתרים דרך קבע, מדובר על מחיר הגיוני ביחס לתמורה. מה שחשוב לדעת על SEMrush זה שהוא נותן הרבה יותר מאשר כל כלי אחר שבו תתנסו. כך שבמקרה הזה יכול להיות כי הכלי הזה יהיה הבחירה המושלמת. מה בדיוק הוא מאפשר לכם לקבל מעבר לכל מיני כלים אחרים? גולת הכותרת של SEMrush באה לידיי ביטוי בכך שהוא מאפשר לכם לחקור את המתחרים שלכם. בדיקת המתחרים היא שלב קריטי שיכול לגלות לכם הרבה מאוד על האפשרויות שניצבות לפניכם. מעבר לכך כמובן שתוכלו לעשות מחקרים רגילים של מילות מפתח. אך המון רעיונות יכולים להגיע עליכם על סמך בחינת המתחרים שניצבים מולכם.

4.    WordStream

עוד כלי מעולה שהוכיח את עצמו כיעיל בקרב מקדמי אתרים בישראל הוא WordStream. בין היתר יש כאלה שמשתמשים בו לקידום ממומן, לא רק לקידום אורגני כפי שאנו רגילים. הכלי הזה יאפשר לכם לפלח בצורה מצוינת את מילות המפתח הנכונות לכם בהתאם לכל מיני שיקולים שונים. הכלי הזה מאפשר לכם לבצע 30 חיפושים בחינם, אם תרצו לבצע יותר יהיה עליכם לשלם בהתאם. אך עבור כל מי שעושה זאת מידיי פעם יוכל להנות מהכלי המצוין הזה. אם אתם רוצים לשלב אותו יחד עם כלים אחרים תוכלו לעשות זאת בחדווה רבה. רוצים להתנסות בגרסה המלאה של הכלי הזה? תוכלו להתנסות במשך 7 ימים מעבר ל-30 חיפושים שאותם קיבלתם. ישנם מקדמי אתרים מיומנים שמשתמשים בכלי הזה דרך קבע ומספרים עליו דברים מעולים. WordStream תומך לחלוטין בשפה העברית, כך שיהיה לכם קל להתנהל בו ולהשתמש במה שהוא מציע.

5.    Soovle

לא בא לכם לסבך את עצמכם עם כלים מתקדמים? יש בעלי אתרים שלא עוסקים בקידום דרך קבע. הם רק רוצים מידיי פעם לחקור כל מיני ביטויי מפתח שונים, מבלי לשלם ביוקר. Soovle יכול להיות כלי מעולה לכל אותם האנשים שלא מעוניינים לסרבל את עצמם. מדובר על כלי קל ופשוט, אך בו בזמן הוא לא מציע פיצ'רים מתקדמים. באמצעותו תוכלו לגלות אילו מילות מפתח הכי מחופשות, זוהי דרך מעולה לבחור את מילות המפתח בתבונה. תוכלו לעבור בין מנועי חיפוש שונים, כי יש כאלה שלא מעוניינים להתמקד רק בגוגל. בעוד בישראל גוגל היא פלטפורמת החיפוש הבלעדית, בעולם תוכלו למצוא מנועי חיפוש נוספים. באמצעות Soovle תוכלו להתאים את תוצאות החיפוש עד המקסימום האפשרי. גם אם הכלי לא יספק את הסחורה בהמשך, בתור התחלה הוא יכול לעשות עבודה מעולה בהתחלה.

6.    Ahrefs

עוד כלי מתקדם מאוד נקרא Ahrefs, באמצעותו תוכלו לחקור מילות מפתח כמו שצריך. כאן תוכלו למצוא חבילות במחיר שנע בין 99 דולר עד 400 דולר לחודש. יש כאלה שרואים קווים משיקים בין Ahrefs לבין SEMrush מבחינת האפשרויות המוצעות. לרוב הבחירה בין הכלים האלה נעשית בהתאם להתנסות מעשית בכל אחד מהם. במקרה של Ahrefs העיצוב מרשים יותר בהשוואה לכל מיני אלטרנטיבות אחרות. עוד יתרון מובהק של האופציה הזאת היא שלא תצטרכו להיות מומחים אמיתיים בקידום אורגני. תוכלו לבחון את כל האפשרויות שניצבות לפניכם בצורה נוחה ופשוטה ללא כל ידע מקדים. תהיה לכם האופציה לחקור את המתחרים, ובו בזמן לגבש דרכים יעילות לבחירת מילות מפתח. כל טעות קטנה עלולה להביא לכך שתמצאו את עצמכם מדשדשים מאחורי המתחרים.

7.    Serpstat

בא לכם להתחיל לחפש מילות מפתח בצורה קלה? Serpstat הוא כלי מעולה שיכול לאפשר לכם לעשות זאת בצורה אפקטיבית. הכלי הזה עושה את עבודת המחקר בצורה מעולה, בדומה מאוד לכלים אחרים. עם זאת הכלי הזה יציע לכם אסטרטגיית שיווק ופרסום בהשוואה לפעולות של המתחרים. אם תלמדו על המתחרים בצורה טובה, תוכלו לראות איך אתם קוצרים את הפירות וגוברים עליהם בתחרות. עם Serpstat המתחרים כבר לא יהיו בסימן שאלה, הם יהיו בסימן קריאה. תלמדו באילו מילות מפתח המתחרים נמצאים במנועי החיפוש, תהיה לכם אפשרות לבחור מילות מפתח דומות. המחיר של מנוי עשוי לנוע בין 19 דולר לחודש עבור חבילה בסיסית במיוחד. בו בזמן חבילה מתקדמת יכולה לעלות לכם עד 299 דולר לחודש עבור מקדמים מנוסים.

8.    KWFinder

על מנת לבצע מחקר מילות מפתח בצורה אפקטיבית יהיה עליכם להגדיר הגדרות שונות. מילות מפתח זנב ארוך זה אחד מהביטויים החשובים ביותר לאלה שמבצעים קידום אורגני דרך קבע. KWFinder מצטיינת במציאות מילות מפתח זמן ארוך, בנוסף למילות המפתח הרגילות. עבור המשתמשים חסרי הניסיון מדובר על כלי מעולה, כזה שעושה עבודה בצורה טובה. ניתן גם כאן לחקור את המתחרים, לבדוק מה הם עושים בצורה טובה. המחיר של החבילות דינאמי, כל אחד יכול לבחור את החבילה שנכונה עבורו. המחירים נעים מ-30 דולר עד 80 דולר לחודש. את הנותנים תוכלו לראות בצורה ברורה, כזאת שלא תסבך אתכם יתר על המידה. יש מקדמי אתרים שמעדיפים להנגיש לעצמם את המידע עד כמה שאפשר מבלי ללכת לאיבוד. KWFinder זה כלי מעולה גם למקדם מנוסה וגם למקדם מתחיל.

9.    Secockpit

לא בא לכם לבזבז זמן במחקר מילות מפתח? יש מקדמי אתרים שמעידים כי מחקר מילות המפתח גוזל מהם זמן יקר. Secockpit ידוע בתור כלי מחקר מילות מפתח מהיר, יש כאלה שאומרים כי הוא המהיר ביותר. הכלי הזה יאפשר לכם לאתר בקלות כמות גדולה של מילות מפתח שיהיה ניתן להשתמש בהן. כל מילת מפתח צריכה להיבחר בקפידה בדיוק כמו שבוחרים מילות מפתח בכל תחום שהוא. התוצאות יהיו כמות החיפושים של כל מילת מפתח, מעבר לכך תוכלו לראות כל מיני רעיונות. סך הכל הכלי הזה הוא כלי פשוט, כזה שלא נועד לסבך אתכם יותר מידיי. בו בזמן הוא נותן את השורה התחתונה, זאת שבגללה אתם מבצעים מחקר מילות מפתח. המחירים הם סבירים, לא גבוהים אך גם לא נמוכים בהשוואה לכלים אחרים. המחיר ינוע בין 39 דולר עד 149 דולר.

10. Serpstat

הכלי האחרון שנרצה לספר לכם עליו נקרא Serpstat, עבור מקדמי אתרים ישראלים הוא לא מוכר. עם זאת בשנים האחרונות אנו יכולים לראות כי הוא מתחיל להיטמע בתוך השוק הישראלי. בעולם מדובר על כלי שימושי, כזה שמקדמי אתרים עושים איתו חיל בכל מה שנוגע להשגת תוצאות. מבחינת התוצאות יש כאלה שאומרים כי הוא נותן את התוצר הכי טוב מבין הכלים השונים. עם זאת קשה להכתיר כלי אחד בתור הכלי האידיאלי למחקר מילות מפתח. מה הוא עושה בצורה כל כך מרשימה בהשוואה לשאר? הוא מצליח לפצח את מילות המפתח, בו בזמן הוא נותן מידע שימושי שיאפשר לכם להתבסס עליו. כדי שתוכלו לעשות מחקר איכותי יהיה עליכם לקבל בו זמנית כמות גדולה של אינפורמציה. Serpstat עושה זאת בצורה יוצאת מן הכלל במחיר של 19 דולר לחודש בלבד.

תתכבדו בפירורי לחם חברים:

קידום אתרים » מאמרים על SEO » 10 כלים מומלצים למחקר מילות מפתח אפקטיבי לגוגל
רוצים שגם גוגל יתחיל להכיר אתכם אישית? תשאירו כאן פרטים או תתקשרו
ל-050-9595003. מבטיח לא לדחוף לכם קידום ממומן (לפחות לא מיד).

עוד דברים שאולי יגרמו לכם להישאר כאן עוד קצת

שלח הודעה
1
היי , כאן עדן :)
יש לך שאלה בנושא קידום אתרים?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)