מה זה כתיבת תוכן שיווקי והאם יש צורך בזה?
לכולנו יצא להיכנס לאתרי אינטרנט עתירים בתוכן. מדובר באתרים עשירים במידע, הסברים ותכנים הרלוונטיים למשתמשים בהם.
אמנם הסיבה הבסיסית ביותר לכך שבעל עסק זקוק לתוכן לאתר שלו, היא עצם ניהול ומיסוד האתר, כיום כתיבת תוכן בסיסי היא כבר לא מספיקה ומדובר בכלי שניתן לנצל לכמה מטרות מיוחדות. אז מה היתרונות בכלל של כתיבת תוכן?
1. תוכן שיווקי מקרב אתכם ללקוחות
בסופו של דבר, אתר עם הסברים דלים ויבשים על המוצרים או השירותים שבעל העסק מספק דרכו, כנראה לא יזכה ביותר מידי תהילה. כתיבת תוכן היא פלטפורמה מצוינת להעברת מסר וליצירת קשרים ושיח בגובה העיניים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בתוכן תוכלו לא רק לספר על המוצרים שלכם או על בית העסק, אלא גם קצת על עצמכם ואפילו תוכלו להגדיל ראש ולכתוב מדריכים שונים שנוגעים לעולם העיסוק שלכם.
2. תוכן שיווקי נותן תחושה מקצועית
אין מה לעשות, אתר עם כמות גדולה של חומר נראה הרבה יותר מקצועי מאתר דל במידע. בשביל להפוך את אתר העסק שלכם למקצועי יותר תוכלו לשלב בו מאמרים מיידעים, לשתף את התחושות שלכם ולעדכן בהתפתחויות. שיתוף של הידע שצברתם והפגנת הניסיון יגרמו ללקוחות להעריך אתכם יותר ולהרגיש יותר בנוח לגשת אליכם.
3. קידום קידום ושוב קידום
חשוב לא פחות – קידום. באמצעות כתיבה של כמות תוכן גדולה, תוכלו לנצל את האלגוריתמים של מנועי החיפוש לטובתם ולעזור לאתר שלכם לצוץ גבוה יותר ברשימת התוצאות של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. לזה כמובן, למי מכם שלא מכיר קוראים שיווק אורגני בגוגל ומדובר בכלי אסטרטגי במיוחד שיכול לעזור לעסק שלכם לשגשג.
אני רוצה שתסתכלו על זה ככה – מנועי החיפוש לא יכולים לקדם אוויר, הרי הם צריכים "בשר" – והבשר הזה הוא התוכן שנמצא אצלכם באתר.
מהם סוגי התוכן שניתן לכתוב?
את התוכן שלכם תוכלו להעלות לאתר האינטרנט שלכם, לעמוד הפייסבוק ואפילו לדף האינסטגרם של העסק שלכם. אמנם תוכן ניתן לכתוב על שלל נושאים ותחומי עניין, אבל בסופו של דבר ניתן לחלק את סוגי התוכן שתיתקלו בהם לארבעה סוגים עיקריים:
1. תוכן מיידעי
תוכן מיידעי יכלול בתוכו הסברים או תכני העשרה שנוגעים להתמחות של העסק שלכם. כך למשל תוכלו להביא ללקוחות שלכם טיפים שימושיים, הסברים מעמיקים על נושאים סבוכים ואפילו דוגמאות למקרים ולידע שצברתם עם הזמן באותו הנושא. המטרה של התוכן המיידעי היא פשוטה – להראות ללקוחות שלכם מה אתם שווים ולעורר בהם עניין. אמנם תוכלו לבחור לכתוב את התוכן המיידעי בשפה גבוהה ומקצועית, אבל יכול להיות נחמד דווקא להעביר את התוכן באופן שיהיה נעים ללקוחות שלכם נעים לקריאה.
לפניכם דוגמא למאמר מידע מתוך אתר שמציע שירות של חריטות וחיתוך פרספקס בלייזר, שמפרט בתוכו על התכונות השונות של החומר אותו הוא מציע ללקוחותיו.
2. תוכן שיווקי
תוכן שיווקי אמור להסביר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם על העסק שלכם ולהניע אותם להשתמש בשירותים שאתם מספקים. הכתיבה שמאפיינת את התוכן השיווקי צריכה להיות אטרקטיבית, זורמת לקריאה ובשפה יומיומית. התוכן ייגע ביתרונות שלכם על המתחרים, על הניסיון והמקצועיות שלכם, המחירים האטרקטיביים שאתם מציעים ועוד.
לפניכם דוגמא של חלק מדף שבניתי שמטרתו היא להניע למכירה של קורס אינטרנטי.
בתוכו תוכלו למצוא תוכן שיווקי שמספר סיפור ומטרתו היא להתחבר עם הקורא.
איפה נכון לשלב את התוכן השיווקי?
את התוכן השיווקי שאתם כותבים תוכלו לשלב בכל מיני פלטפורמות שונות. המקום העיקרי שבו תפרסמו את התוכן השיווקי שאותו אתם רושמים הוא כמובן אתרכם העסקי. עם זאת תוכלו לפרסם את התוכן גם ברשתות החברתיות, וגם בדפי הנחיתה השונים. כל מקום שבאמצעותו תוכלו להניע גולשים לפעולה אמור להיות מקום עם תוכן שיווקי. אתם תקבעו איזה תוכן שיווקי תרצו לפרסם בכל מקום, ועד כמה זה הכרחי באותה נקודת זמן. השליטה היא בידיים שלכם, אך השימושיות בתוכן השיווקי היא גבוהה במיוחד.
את התוכן השיווקי שאתם כותבים תוכלו אפילו לפרסם בכל מיני פליירים ומודעות מודפסות. אין באמת מגבלה למקומות שבו תוכלו להשתמש בתוכן שאותו אתם כותבים בעצמכם. עם זאת חשוב שתעשו זאת בצורה הכי נכונה שיש כדי שתוכלו להשיג את מבוקשכם מהתוכן שכתבתם. מספיק שתעשו טעות אחת קטנה, והמציאות תהיה אחרת לגמרי מהמציאות שאיתה אתם מתמודדים. במקום שהתוכן יגרום למי שקורא אותו לבצע רכישה, התוכן יגרום לאנשים השונים לחפש אלטרנטיבות אחרות.
באתר צריך להיות רק תוכן שיווקי?
כמובן שלא, אל תעמיסו על האתר בתוכן שיווקי בלבד. התוכן השיווקי הוא חשוב מאוד להנעה לפעולה, אך הוא לא מספק מידע חיוני. את התוכן השיווקי יהיה עליכם לשלב יחד עם תוכן נוסף שאמור לתת ערך מוסף. השילוב של הפרמטרים האלה יהפוך את הכתיבה באתר עצמו לכתיבה יעילה. כל מה שהגולשים יקראו יביא איתו את התמורה הרצויה שלשמה הוא נכתב. התוכן השיווקי יניע את הגולשים לבצע פעולות, התוכן עם הערך המוסף יגרום להם להבין את החשיבות.
החוכמה מבחינתכם תהיה לדעת לשלב את שני הפרמטרים האלה ביחד. כך שלא יהיה יותר מידיי תוכן שמביא איתו מידע חיוני, מבלי שהוא מניע לפעולה. מהעבר השני לא תרצו להגיע למצב שבו כל כתבה באתר רק מניעה את הגולשים לפעולה. בשלב מסוים הגולשים ירצו לשמוע משהו אחר חוץ מהמידע השיווקי שכבר נמאס להם לשמוע אותו. השילוב יכול להיות זה שיעשה את ההבדל בין האתר שלכם לבין אתרים אחרים של מתחרים.
איזה תכנים צריכים בשביל תוכן שיווקי מנצח?
1. תכתבו בשפה שאותה כולם מבינים
תזכרו כי זה שאתם כותבים תוכן שיווקי זה לא אומר שהוא צריך להיות מסובך להבנה. כל תוכן שאתם מוסיפים לאתר שלכם חייב להיות תוכן שמי שקורא אותו יבין את המסר. לכן תדאגו לכתוב את התוכן השיווקי בשפה פשוטה, אפילו אם מדובר על נושאים מורכבים. אל תלכו לאיבוד עם הסברים מעייפים כי זה עלול להתיש את מי שנמצא בצד השני. הקסם במקרה הזה בא לידיי ביטוי דווקא בפשטות של התוכן שאותו אתם כותבים. אם התוכן יהיה פשוט הוא יעשה את העבודה בצורה הרבה יותר יעילה בראייה לטווח הרחוק.
אפילו אם נראה לכם שאתם כותבים בשפה עממית, זה יכול להיות בסדר גמור. כמובן שהשילוב של השפה העממית יעשה בצורה הנכונה ובגבול הטעם הטוב. אל תחששו להיות פשוטים כאשר אתם כותבים לאתר שבניתם, זה אמור לספק הרבה מעבר למה שנדמה לכם. כל מי שכותב בצורה קלילה אל תוך האתר יראה כי התוכן נקלט אצל מי שקורא אותו. אך אם תנסו לכתוב תוכן ברמה גבוהה זה עלול רק להרחיק את הגולשים מהאתר. תבדקו את התוכן היטב לפני שאתם מעלים אותו לאתר שלכם, אפילו תיתנו לאנשים שאתם מכירים לקרוא אותו.
2. תחשבו אילו יתרונות אתם מביאים אתכם
התוכן השיווקי שאתם מכניסים לאתר אמור קודם כל להבליט את היתרונות שלכם. אנו סבורים כי לעסק שלכם יש המון יתרונות שונים שאין לאף אחד אחר מהמתחרים שלכם. זוהי בדיוק ההזדמנות שלכם להוציא החוצה את הפלוסים שלכם בהשוואה לכל השאר. זה מה שהגולשים שקוראים תוכן שיווקי רוצים לשמוע. הרי אם אתם מספקים את אותם השירותים ומוכרים את אותם המוצרים, אז מה מייחד אתכם? אם לא תספרו כיצד אתם יכולים לתרום זה עלול להיות בעוכריכם. בטח אם המתחרים שלכם ינצלו זאת, והם יסבירו אילו יתרונות הם מביאים איתם.
המטרה בהצגת היתרונות היא להוכיח כי אתם מביאים איתכם מעבר לדברים הבסיסיים. אם כל המתחרים מביאים לגולשים את מה שהם צריכים, אתם מספקים משהו אחד נוסף. זה יקנה לכם יתרון שהמתחרים שלכם יתקשו מאוד לנצח אתכם בתחרות על ליבם של הגולשים. השאיפה באמצעות התוכן השיווקי היא שתוכלו לגרום לגולשים שקוראים אותו לפנות לאליכם ולא לאחרים. ברגע שאתם מראים להם כי אצלכם הם מקבלים יותר בהשוואה לאחרים זה לא ישאיר ספקות.
3. טענתם טענה? תוסיפו גם דוגמה
הגולשים שנכנסים לאתר שלכם שבעים מהבטחות של חברות ועסקים אחרים. זה שאתם מבטיחים להם הבטחות זה לא בהכרח אומר כי תוכלו לקיים אותם הלכה למעשה. לכן אם אתם טוענים טענה או אומרים אמירה יהיה עליכם לגבות אותה בדוגמאות. תיתנו דוגמאות של לקוחות אחרים שאתם מספקים להם שירות דרך קבע. זוהי הדרך שלכם להראות לכולם כי אתם לא רק מבטיחים, אתם גם מקיימים. מי שלא יכניס לתוכן השיווקי שלו דוגמאות עלול לראות כי הוא לא עושה את העבודה הרצויה. חבל שתשקיעו על תוכן שיווקי שלא יספק את הסחורה.
נדגיש כי אתם לא חייבים להוסיף דוגמה לכל דבר שאתם כותבים. הרי בסוף התוכן יהיה מלא בדוגמאות, דבר שלא בהכרח יביא אתכם למקום הרצוי. מה שאתם צריכים לעשות זה לשלב את הדוגמאות במקומות הנכונים. תחשבו היטב איפה אתם יכולים לשלב דוגמה שלא תשאיר ספקות אצל מי שיקרא אותה. אם תבחרו את הדוגמאות הנכונות לשלב במקומות הנכונים תשיגו את התועלת הכי גבוהה שיש. תמצאו אתכם במצב שבו התוכן השיווקי עושה את כל העבודה הקשה בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקצור את הפירות על מה שכתבתם בעצמכם. כל דוגמה שתוסיפו יכולה להיות זאת שתשכנע את הגולשים לפנות דווקא אליכם.
4. תדאגו להישאר ממוקדים בעיקר
ברגע שאתם תתחילו ללכת לאיבוד מבחינת הכתיבה, זה עלול ליצור ריחוק אצל הגולשים. כל הדרך כאשר אתם כותבים תוכן שיווקי יהיה עליכם לדאוג להישאר ממוקדים במטרה. הרי ישנה מטרה שבגללה אתם מחליטים לרשום את התוכן שאותו אתם מציגים לגולשים. תוודאו כי אתם לא מתחילים לסטות ימינה או שמאלה, זה עלול לעשות את העבודה ההפוכה. ישנם עוד נושאים אחרים שתרצו לדבר עליהם מבחינה שיווקית? זה מעולה! תוכלו לכתוב עוד תוכן שיווקי שבו תתמקדו בכל אחד מהנושאים האחרים שיש לכם לדבר עליהם.
גם אם אין לכם הרבה מה לכתוב על נושא מסוים, זה לגמרי בסדר. אל תעמיסו על מאמר אחד תוכן שיכול להספיק לכמה מאמרים שונים בכמה נושאים אחרים. בסוף הגולש שקורא את המאמר ירצה לדעת כי הוא מקבל מכם תשובות לכל השאלות שמעסיקות אותו. כדי שתוודאו עד כמה נשארתם ממוקדים בנושא יהיה עליכם לקרוא את המאמר בעצמכם. רק אחרי שאתם תקראו את המאמר בעצמכם פעם או פעמיים, תוכלו לפרסם אותו באתר. אל תפרסמו את המאמר השיווקי באתר מבלי שאתם עברתם עליו בעצמכם למנוע בעיות שונות.
5.תקצרו את המאמר על ההתחלה
המטרה הראשית שלכם תהיה שכל הגולשים שקוראים את המאמר יעברו על כולו. אך עדיין לא לכולם יהיה זמן לקרוא את כל המאמר מההתחלה ועד הסוף תוך כדי הבנת המסר. לפיכך אנו מציעים לכם לתת בתחילת המאמר תקציר שמסביר על מה אתם בעצם הולכים לדבר. התקציר צריך לספק למי שקורא אותו את כל המידע כדי שהוא יבין את השורה התחתונה. זה נכון שהתמורה של התקציר לא תהיה דומה לקריאת כל המאמר, אך עדיין הוא יביא איתו משהו. זה עדיף על פני האפשרות שאותו גולש יעזוב את המאמר מבלי לקרוא אותו בכלל.
בנוסף לתקציר תוכלו להוסיף למאמר כותרות משנה ברורות שעוסקות בנושאים שונים. לרוב הכותרות האלה מנוסחות בשאלה על מנת ליצור עניין אצל הגולש לדעת מהי התשובה. על ידי הוספת כותרות משנה למאמר תוכלו לכוון את הגולש לפסקאות שיהיו רלוונטיות עבורו. יחד עם תקציר שמסכם את כל מה שאתם רוצים להגיד זה יעשה את העבודה. כל מי שיקרא את המאמר בחלקו או ברובו יבצע אתכם אינטראקציה. זוהי הסיבה הראשית שבגללה אתם כותבים תוכן שיווקי לאתר או לכל פלטפורמה אחרת שבה אתם מפרסמים את עצמכם.
מאמרי SEO (שיווק אורגני)
מאמרי קידום קצת דומים באופי שלהם לתוכן שיווקי, אבל המטרה שלהם היא לא לשכנע את הנכנסים לאתר לבחור בשירותים שלכם – אלא דווקא לשכנע את גוגל. במילים אחרות, מאמרי SEO יכתבו בשפה קלילה ונעימה לקריאה וישלבו בתוכן מילים שנוגעות לתחום שלכם שלקוחות פוטנציאליים רבים מחפשים בגוגל. שילוב המילים באופן נקי וכתיבת כמות נאה של תוכן תועיל בסופו של דבר לדירוג שלכם בגוגל ותעזור לאתר העסק שלכם לצוץ מוקדם יותר בחיפוש.
לפניכם דוגמא למאמר SEO שנועד לעזור לגולש ויחד עם זאת נועד לקידום תוצאות חיפוש האתר בגוגל,
ובו משולבות מילות מפתח שונות שנמצאו במחקר מילים מקדים.
מאמרי בלוג
בבלוג שלכם תוכלו להעביר לא רק את המחשבות העמוקות שלכם, אלא גם להביא טיפים שימושיים שנוגעים לתחום העיסוק שלכם או הסבר על ההתפתחויות האישיות שלכם. מדובר בפלטפורמה מצוינת לשיווק האתר שלכם שתוכל ליצור קרבה עם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
דוגמא טובה לזה היא מאמר שרשמתי למי שמרגיש תקיעות בחיים ואיך להפסיק להרגיש תקוע,
כרגיל – מצורפת כאן תמונה מהמאמר כדי שתוכלו להציץ.
קופירייטינג הולך יד ביד עם SEO
קופירייטר הוא בסופו של דבר אדם שמתמחה בכתיבת תוכן. אמנם פירטתי שקיימים כמה סוגים של תוכן שתוכלו לשלב באתר שלכם, אבל הנקודה המעניינת שאני רוצה להעביר לכם היא פשוטה – תוכלו לנצל כל מאמר שתכתבו לטובת שיווק אורגני. איך?
1. קשרו את המאמרים שלכם אחד לשני
במידה ויש לכם מאמרים שקשורים אחד לשני או חופפים באופן חלקי בתוכן שלהם, תוכלו לשים בהם קישורים אחד לשני. גוגל מאוד אוהבת אתרים אמינים ואחת הדרכים שלה לבחון את אמינות האתרים שהיא מציגה היא לראות את כמות הרפרנסים שהאתר שלכם מקבל. גם יצירת רפרנס בתוך האתר שלכם יכול לסייע בעניין הזה ולעזור לכם לעלות במדרג התוצאות.
2. שלבו מילות מפתח
כמו שאמרתי קודם – מילות המפתח הן הבסיס המשמעותי ביותר לשיווק אורגני. כנראה שמרבית הנושאים עליהם תכתבו יהיו קשורים לתחום העיסוק שלכם וכיוצא בזאת – יכללו גם ככה את מילות המפתח הרלוונטיות. במקום לצפות שהתהליך יקרה מעצמו, למה שלא תוודאו את זה? ניצול התוכן שאתם במילא כותבים הוא הדבר המתבקש ביותר.
3. התוצאות גם יבואו מעצמן
בסופו של דבר, כל תוכן שתוסיפו לאתר שלכם יתרום לקידום שלו. במאמרים השונים שתכתבו יהיו ווריאציות שונות של מילות מפתח שכנראה יעזרו לכם לצוץ בגוגל וככל שתכתבו יותר – כך תראו יותר תוצאות. כשמדובר בכתיבת תוכן אסור להתעצל, חשוב לדאוג לכמות תוכן גדולה ולרמת כתיבה גבוהה.
בקיצור, התוכן הוא המלך – תועילו לאנשים
באמצעות התוכן תוכלו לא רק לעורר באנשים עניין בעסק שלכם, אלא גם לעזור להם מלכתחילה למצוא אתכם. השילוב המופלא של היכולת של התוכן לקדם אתכם בגוגל לצד היכולת שלו לעורר עניין בלקוחות הפוטנציאליים שלכם הופך אותו לכלי בסיסי ביצירת וקידום אתר העסק שלכם ולמשאב שחשוב שתנצלו כמו שצריך.
מחקר מילות מפתח ויצירת תוכן
כמו שכבר אמרתי, מילות מפתח הן אותן המילים שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחפשו כשינסו למצוא עסקים בתחום ההתמחות שלכם.(כתבתי מאמר מורחב על איך לבצע מחקר מילות מפתח).
מחקר מילות המפתח דורש מיפוי מעמיק של כמות החיפושים שנעשים על המילים השונות והתחרותיות שיש לעסקים המתחרים שלכם על ההופעה בהן. פרמטרים נוספים שחשוב להתייחס אליהן במחקר המילים יהיו הרלוונטיות של המילים לתחום, היקף החיפוש והניבים השונים שנגזרים מאותן המילים. את מחקר מילות המפתח אפשר לבצע דרך פלטפורמות רבות, כשהמשמעותיות ביותר עבורי הן מתכנן מילות המפתח של גוגל, SEMRush, Scarpebox וכמה נוספות.
לאחר שנדאג למיפוי של מילות המפתח, ניצור תוכנית עבודה מעמיקה ובה ננסה לשערך את כמות התוכן הנדרשת מאיתנו לטובת קמפיין השיווק של אתר העסק. ככל שיהיה מדובר בכמות יותר גדולה של תוכן, התוצאה תהיה כמובן יותר משמעותית – אבל חשוב להבין באיזה שלב אמורים לעלות לנו סימני שאלה כשהתוצאות לא מגיעות.
במהלך יצירת התוכן חשוב לעשות בקרה שוטפת על ההישגים וההתפתחויות של הקמפיין שלנו ולהמשיך ולנסות ולייעל את התהליך. את התוכן נעלה באופן שוטף לאתר לאורך תקופה ארוכה עד שהאתר שלכם יהיה מלא בתוכן מעשיר, מעמיק ואיכותי.
תכל'ס, מהם המחירים של שירותי כתיבת תוכן?
המחירים של שירותי כתיבת התוכן משתנים בין כותב לכותב, בין החברות השונות ובין התחומים השונים. כיום נהוג לתמחר את כתיבת התוכן במחיר למילה, למאמר או לפרויקט. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם הקריטריונים שכנראה ישפיעו על מחיר העבודה שאתם מחפשים:
1. מחקר מקדים
מאמרים שדורשים ידע מעמיק בנושאים מורכבים או את היכולת הבסיסית לבצע מחקר אודותם, יהיו כמובן יותר יקרים. לעומת כתיבה רגילה, כתיבה שדורשת מחקר לוקחת כמובן יותר זמן עבור כותב התוכן ודורשת ממנו מידה רבה יותר של השקעה. מאמרים סטנדרטיים ללא מחקר מקדים (לרוב תכנים שיווקיים), יכולים לעלות לכם בין 8-12 אגורות למילה ואילו המחיר של מאמרים מיידעים יכול לנוע בין 15-30 אגורות למילה.
יחד עם זאת – זהו רק כלל אצבע והמחירים של כתיבת תוכן הם לגמריי חופשיים מאחר והם לא מוצר מדף וכל אחד מתמחר את עצמו אחרת.
לכן, אם אהיה כנה אגיד שהמחירים נעים בין 8 אג' למילה ועד שקל וחצי למילה!
2. כמות תוכן
כשמדובר בתוכן שיווקי, לא פעם תרצו שיכתבו עבורכם כמות גדולה של תוכן. במקרים כאלה לגיטימי לבקש הנחה ובחלק משמעותי מהמקרים, זה ישתלם לשני הצדדים.
3. ניסיון ומקצועיות
בבחירת כותב התוכן שלכם, חשוב לבחור באדם מקצועי במידה הנכונה. אדם בעל ניסיון רב בעולם כתיבת התוכן לדוגמא, יכול לגבות מכם מחירים גבוהים למדיי אבל כשמדובר בעולם תוכן מורכב, זה ישתלם. מצד שני, לפרויקטים פחות מורכבים, תוכלו למצוא גם במחירים זולים יותר כותבים שיעניקו לכם תוצר ברמה שמתאימה לכם.
לסיכום, אין מחיר אחד לפרויקט כתיבה. המחיר ישתנה כתלות במורכבות של הפרויקט, כמות התוכן שנלווה לו והמקצועיות של הכותב.
תוכן שיווקי וקופירייטינג – תניעו אנשים לפעולה
בכתיבת התוכן חשוב שתתייחסו להישגים של העסק שלכם וליכולות המרשימות שלו בתחום בו הוא מתמחה. אבל חשוב לא פחות, יהיה לגשת בגוף שני לקוראי המאמר ולקרוא להם לגשת ולפעול – להיעזר בשירותי שרברבות, לקנות את המוצרים שאתם מוכרים ולהנות מסיוע בתחום מסוים. קריאה לפעולה היא דרך פשוטה במיוחד להניע אנשים ולעודד אותם להשתמש במוצר או השירות שאתם מספקים. תשתמשו במילים מפוצצות, תציגו את השירות שלכם, אל תהיו צנועים.
אז איך אני יכול לעזור לכם בכתיבת תוכן שיווקי?
השירות שאני מציע הוא פשוט – לעזור לאתר העסק שלכם למקסם את הפוטנציאל שטמון בו. באמצעות כתיבה של תוכן איכותי, מקצועי ומעמיק נוכל לדאוג לכך שהאתר שלכם יגיע לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל ובכך נצליח לעזור ללקוחות הפוטנציאליים שלכם למצוא אתכם. אז איך נעשה את זה?
נשוחח ונכיר את העסק שלכם
על מנת למקסם את ההצלחה של קמפיין השיווק האורגני של העסק שלכם, אני ארצה להעמיק בתחרותיות בתחום שלכם, בדברים שמייחדים את העסק שלכם מהאחרים באותו העולם ובאג'נדה האישית שמלווה אתכם בעבודה היומיומית שלכם. את אלה ארצה כמובן להעביר בתוכן שאכתוב עבורכם – תוכן שכתוב בצורה אישית ומעביר את המסר שלכם, הוא התוכן שאתם מחפשים. נבין גם אם הלקוחות שלכם אוהבים את הרשתות החברתיות ונמצא את הדרך הנכונה לקדם אתכם גם בציר הזה.
נעשה מחקר מילות מפתח
במחקר מילות המפתח נמפה את מילות החיפוש הרלוונטיות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם ונבין אלו מילים יכולות לשמש אותנו בכתיבת התוכן לטובת קידום האתר. הרשימה תכלול כמה עשרות עד כמה מאות מילים, שישמשו אותנו בכתיבת מאמרי השיווק שלכם.
נכתוב כמות גדולה של תוכן
לאחר מיפוי מילות המפתח, נתחיל בכתיבת התוכן. את התוכן נעלה לאתר שלכם ולדפים ברשתות החברתיות שאתם מנהלים – כך נוכל לגשת לכלל הרבדים של קהל היעד שלכם ונצליח למצוא את כולם. יהיה מדובר בכמות גדולה של תוכן, שתיכתב במשך תקופה של כמה שבועות עד חודשים – רק ככה נוכל לראות תוצאות.
נתחקר את ההתקדמויות
במקביל לכתיבת התוכן נעשה אנליזה ונבחון את ההתקדמות של העסק שלכם דרך כלי המחקר של גוגל ושל הרשתות החברתיות. כך נוכל לתחקר את הצעדים שלנו ולנסות להבין אלו צירים כדאי לנו לנסות לקדם ואלו פעולות התבררו כלא יעילות.
מחפשים שירותי כתיבת תוכן שיווקי?
אם הצלחתי לסקרן אתכם והבנתם שכתיבת תוכן שיווקי היא פעולה שתניב תוצאות לעסק שלכם (בטוח שכן) ואתם מחפשים מישהו שיסגור לכם את הפינה הזו, אני כאן בשבילכם.
אני מבטיח לכם שהעבודה המשותפת שלנו תהיה כיפית, קלילה ובגובה העיניים.
אני מזמין אתכם לשתף אותי בסוג התוכן שאתם מעוניינים להוסיף לאתר שלכם, מהי המטרה הסופית שלכם ומה התקציב שלכם למשימה הזו.
תוכלו ליצור איתי קשר בוואצפ המצורף לעמוד או בטופס צור קשר של שליחת מייל המצורף ממש כאן לעמוד.
בהצלחה!