רקע על פייסבוק
הנה עובדה מעניינת – נכון להיום, 1 לכל 5 פוסטים שאת גוללים בדף הבית של הפייסבוק שלכם הוא פרסומת ממומנת.
פייסבוק כיום היא אחת מהרשתות החברתיות המשגשגות ביותר בעולם, ומכאן היא הפלטפורמה הגדולה ביותר שתוכלו לבצע בה קידום ממומן לעסק שלכם. בפייסבוק אנשים שומרים על קשר עם חברים, מתייעצים עם מתמחים בתחומים שונים, מחפשים עבודה ובעיקר – עוברים על כמות גדולה מאוד של תכנים. אנשים שורפים כיום כמות גדולה של זמן ברשתות החברתיות ופייסבוק גוזלת מהמשתמשים בה שעות ארוכות על בסיס יומיומי. כל אלה, הופכות את פייסבוק לפלטפורמת שיווק אטרקטיבית במיוחד שיכולה להקפיץ את העסק שלכם בכמה רמות ולעזור לכם לבלוט בין המתחרות בתחומכם.
מה זה קידום ממומן בפייסבוק?
וגל והרשתות החברתיות הפעילות כיום בינהן פייסבוק מציעות לבעלי העסקים שירות קידום. השירות מאפשר לבעלי העסק לפרסם את העסק שלהם במקומות בולטים על מנת שיהיה קל לקהל היעד הרלוונטי למצוא אותם. השירות אגב ניתן כמובן בתשלום. בפייסבוק הקידום הממומן יעלה בפיד כמו פוסט שגרתי, אבל יסומן בלוגו שיציג אותו כפוסט שיווקי:
את המודעות פייסבוק תשלב באופן אלגנטי ויפה בפיד בקהל היעד הרלוונטי שתגדירו, בשילוב עם תמונה בה תבחרו ולינק לדף האתר או המודעה שלכם.
ומה עם שיווק אורגני בפייסבוק?
שיווק אורגני הוא הכלי החינמי המתחרה בקידום הממומן. בקצרה, השיווק האורגני מסתמך על האלגוריתמים של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות ומציף את העסק בין העסקים השונים באמצעות טקסט. כשזה נוגע לפייסבוק – בשביל להגיע לקהל היעד שלכם באמצעות שיווק אורגני תצטרכו להראות נוכחות בדפים אחרים, להפוך את הדף שלכם לפעיל במיוחד ואטרקטיבי ולכתוב כמות גדולה שתוכן שתעלה אתכם גבוה בתוצאות החיפוש.
אבל זה כבר נושא אחר. בשורה התחתונה, לשיווק אורגני יש תוצאת קצה משמעותית במיוחד, אבל בשביל להגיע להישג מיידי – כנראה שתעדיפו לבחור בקידום הממומן.
מה קידום ממומן מאפשר לנו ששיווק אורגני לא?
לפני הכל, שיווק אורגני דורש מאיתנו תחזוקה שוטפת של פעילות דף הפייסבוק שלנו והשתתפות חזקה בשיח ודיונים בדפים אחרים. בשביל להגיע להישג רציני, שיווק אורגני ידרוש מכם השקעה רבה ולפעמים אפילו העסקה של איש תוכן קבוע.
מצד שני, כשיש תוצאה – אנשים ירצו לעקוב אחרי התכנים שלכם וההתעניינות שלכם תעשה את עבודת השיווק בשבילכם. בקיצור, אם אתם רוצים להגיע לתוצאה מיידית, כנראה שכדאי לכם להשקיע את הכסף בשיווק ממומן, אבל אם אתם רוצים תוצאה קצרת טווח טובה ותוצאה ארוכת טווח מצוינת – למה שלא תשלבו את שניהם?
למי מתאים קידום ממומן בפייסבוק?
הדבר הנחמד בפייסבוק לעומת הרשתות החברתיות האחרות, זה שלא ניתן להצביע בהכרח על קהל יעד ספציפי שמשתמש בה. פייסבוק משמשת כיום אנשים צעירים, סטודנטים, בעלי עסקים ואפילו גמלאים. דרך הפייסבוק תוכלו לגשת לכל אוכלוסיית יעד שמעניינת אתכם ולעזור להם למצוא אתכם ולהנות מהשירותים שאתם מציעים. במילים אחרות, פרסום בפייסבוק מתאים לנתח משמעותי מהעסקים ויכול לעזור למסעדות, חנויות ונותני שירות רבים למצוא לקוחות פוטנציאליים.
האם פייסבוק יכול לעזור לעסק שלך?
חד משמעית כן. כמו שאמרתי, פייסבוק כיום היא אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר בעולם – היא שימושית, נגישה וכיפית למשתמשים שלה. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הן הדרכים שבהם פייסבוק תוכל לעזור לעסק שלכם.
1. פונה לכמות אנשים גדולה
כנגזרת מהעובדה הפשוטה שלפייסבוק יש כמות משתמשים גדולה במיוחד, קל להגיע למסקנה שגם יש בה כמות גבוהה של אנשים שיתעניינו בשירותים שלכם. פייסבוק תאפשר לכם בעריכת המודעה והפרטים שלה לבחור את קהל היעד הרלוונטי אליכם ולהגיע ללקוחות בעלי פוטנציאל גבוה להתעניין בשירותים שאתם מספקים. כך, תוכלו לעורר שיח בקרב המתעניינים בשירות ולעודד אותם לפנות אליכם ולפרסם את התכנים שלכם באופן יעיל, אטרקטיבי ונוח.
2. מאפשרת לכם לגשת לקהל היעד בגובה העיניים
באמצעות הקידום הממומן, הפעילות השוטפת בדף הפייסבוק שלכם וניהול השיח בדפים שקשורים להתמחות העסק שלכם, תוכלו ליצור קשרים עם לקוחות פוטנציאליים ולשוחח איתם בגובה עיניים דרך פוסטים, תגובות וצ'אטים פרטיים. השיח החברי ייצור בינכם ובין הלקוחות שלכם קרבה ואמון ויעודד אותם לגשת אליכם במקרה הצורך.
3. נוח לבעל העסק
לעומת רשתות חברתיות מתחרות ומנועי החיפוש, קידום ממומן בפייסבוק הוא כנראה האפשרות האידיאלית לבעלי העסקים. מדובר באפשרות פשוטה, נגישה וזולה במיוחד ביחס למתחרות. בנוסף, יש אפשרות לבצע אנליזה בפייסבוק על מנת לאמוד את הצלחת הקמפיין ולהמשיך ולשדרג את יכולות השיווק של העסק שלכם.
אז איך מפרסים בפייסבוק בצורה ממומנת?
לפני הכל, שיווק אורגני דורש מאיתנו תחזוקה שוטפת של פעילות דף הפייסבוק שלנו והשתתפות חזקה בשיח ודיונים בדפים אחרים. בשביל להגיע להישג רציני, שיווק אורגני ידרוש מכם השקעה רבה ולפעמים אפילו העסקה של איש תוכן קבוע.
מצד שני, כשיש תוצאה – אנשים ירצו לעקוב אחרי התכנים שלכם וההתעניינות שלכם תעשה את עבודת השיווק בשבילכם. בקיצור, אם אתם רוצים להגיע לתוצאה מיידית, כנראה שכדאי לכם להשקיע את הכסף בשיווק ממומן, אבל אם אתם רוצים תוצאה קצרת טווח טובה ותוצאה ארוכת טווח מצוינת – למה שלא תשלבו את שניהם?
למה שיווק בפייסבוק ולא במקום אחר?
בסופו של דבר, לכל פלטפורמה לפרסום ממומן יש את היתרונות היחסיים שלה. אבל בסופו של דבר אם אתם שואלים אותי, היתרונות של פייסבוק בולטים על פני המתחרות שלה ושמות אותה באחד המקומות הראשונים (אם לא הראשון המוחלט).
פייסבוק בולטת בכמות המשתמשים שלה בישראל ופתיחה של דף עסק בה יעורר אמינות בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. היכולת לשוחח איתם בצ'אט, להעלות פוסטים ולהגיב בפרסומים יהפוך את העסק שלכם לקצת פחות מסתורי ואתכם להרבה יותר אטרקטיביים.
פייסבוק מאפשרת לכם לבחור את קהל היעד אליו יגיעו הפרסומים שלכם, לבצע מעקב אנליטי על הצלחת הפרסומים ואולי דבר חשוב לא פחות – מדובר באפשרות בעלות נמוכה ביחס למתחרות. בשביל לעשות לכם קצת סדר, כתבתי עבורכם את המדריך השלם לפרסום ממומן בפייסבוק. בהצלחה!
שנתחיל?
ראשית, לפני שתוכלו לדאוג לפרסום ממומן של בית העסק שלכם צריך לוודא שבכלל יש לכם דף עסק. אם עדיין לא הקמתם דף בפייסבוק לבית העסק שלכם, אתם מוזמנים להיכנס למדריך שלי על איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק.
ניכנס לממשק הפרסום של פייסבוק
את הפרסומת ניצור דרך פלטפורמה נגישה בפייסבוק. בשביל להיכנס אליה נלחץ על “Create”, ונבחר באפשרות “Ad”:
עכשיו תפתח לנו חלונית חדשה של הפלטפורמת פרסום של פייסבוק “Ads Manager”. שם תוכלו לבחור ב-“Create Ad” ולהתחיל ביצירת הפרסומת החדשה שלכם.
בשלב הבא, פייסבוק תשאל אתכם מה המטרה של הקמפיין שלכם. בלחיצה על כל אפשרות, יוצג בפניכם הסבר קצר עליה. שתי אופציות שכנראה יהיו לכם רלוונטיות:
Traffic – להביא לכך שאנשים יכנסו לאפליקצייה או לאתר שלכם, או יגיעו לאירוע שלכם.
Engagement – להביא לכך שהעמוד שלכם יזכה ללייקים, תגובות ופעילות.
לאחר שתבחרו באופצייה הרלוונטית, תלחצו על “Continue” ותוכלו להתחיל לנהל את הקמפיין שלכם. שימו לב שבשמאל הדף, נפתח בפניכם תפריט נגיש שיאפשר לכם לגשת לפרטי הפרסומת (“New Ad Set”), יצירת הפרסומת (“New Ad”) והגדרות בסיס לקמפיין, האופציה הראשונה בה אתם נמצאים עכשיו (“New Campaign”). אחרי שתמלאו בדף שבו אתם נמצאים את שם הקמפיין שלכם והפרטים שלו, תוכלו לעבור לשלב הבא – ניהול פרטי הפרסומת.
מהם סוגי הפרסומים השונים בפייסבוק?
1. פרסום בפיד
את הפרסומת שלכם תוכלו לפרסם בפיד במקביל לפרסומים שונים של חברי בעל החשבון והדפים אחריהם הוא עוקב. אמנם הפרסומת תופיע באופן דומה לפרסומים הרגילים, אבל היא תסומן בלוגו שמזוהה עם הפרסומות של פייסבוק:
מדובר כנראה באפשרות הפופולארית והנוחה ביותר שתתפוס את העין למשתמשים ברשת. בנוסף, סוג הפרסום הזה יעלה גם לטלפון של המשתמשים – בו הם משתמשים כנראה הרבה יותר מאשר במחשב. מצד אחד מבאס לחשוב שהתוכן שלכם יתויג כפרסומת ומצד שני – מדובר בדרך פשוטה למדיי לעורר שיח בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ולחשוף אותם לשירותים שאתם מספקים.
2. פרסום בסטורי בפייסבוק
אפשרות מגניבה תהיה להעלות את הפרסומת שלכם לסטורי.
כך יוכלו המשתמשים לראות את ההתפתחויות השוטפות בעסק שלכם לצד הסטורי האחרים שיעניינו אותם.
ניהול פרטי הפרסומת (“New Ad Set”)
ניהול פרטי הפרסומת (“New Ad Set”)
3. פרסום בעמודה הצדדית
אפשרות נוספת היא לשים פרסומת לעסק שלכם מצד הפיד באופן נפרד. שם, העובדה שמדובר בפרסומת היא בולטת בהרבה והופכת את הפרסומת למעט יותר תוקפנית. על האופציה הזאת בכנות, לא הייתי ממליץ.
אם אתם שואלים אותי, אני בדרך כלל בוחר לשלב את הפרסום בפיד והסטורי ולהסיר את האפשרות לשווק את העסקים דרך העמודה הימנית. ככה תוכלו לנצל את התקציב שלכם על סוג פרסומות יעיל יותר ולהגיע לקהל רחב יותר של אנשים.
אז איך מתנהל פרסום ממומן בפייסבוק?
הפרסום הממומן בפייסבוק מחולק לשני שלבים עיקריים – השלב שקודם לפרסום והאנליזה השוטפת שלאחריו. ביצירת הפרסומת פייסבוק תיתן לכם לבצע בחירות לא קלות שנוגעות לכמות התקציב שתשקיעו בקמפיין, קהל היעד אליו תיגשו עם הפרויקט ופלטפורמת השיווק. בנוסף, יידרש מכם לעצב את הפרסומת, לבחור את הרזולוציה שלה ואת הדרך שבה היא תונגש למשתמשים.
אחרי שתכינו את הפרסומת, תוכלו לבצע אחריה ואחרי ההישגים שלה מעקב שוטף דרך הפלטפורמה של פייסבוק, לשנות את קהל היעד שלכם, להעלות או להוריד את התקציב ולבחון את ההשפעה של השינויים שלכם. חשוב לרענן את הפרסומות, ליצור שינויים ולראות מה עובד ומה לא – רק ככה תוכלו לראות תוצאות.
כמה דברים ששווה לכם לקחת בחשבון:
ספציפיות:
תשלום
אחרי שארגנתם את ההגדרות שנוגעות לקהל היעד ופלטפורמת הפרסום, תוכלו להגדיר תקציב יומי – אם אתם שואלים אותי, כדאי לכם להשקיע לפחות ארבעים ש"ח ביום. האמת היא אבל, שגם מחיר זניח למדיי עדיף על פני ויתור מוחלט על השיווק הממומן.
אחרי שסיימתם במילוי הפרטים, למעשה סיימנו עם האפשרויות המעניינות בניהול פרטי הקמפיין (“New Ad Set”) ונוכל לעבור ליצירת הפרסומת!
יצירת הפרסומת (“New Ad”)
בשביל להתחיל ביצירת הפרסומת נעבור לדף הפרסומת שלנו (“New Ad”):
שם ייפתח בפנינו תפריט שיאפשר לנו לבחור את השם של הפרסומת שלנו, לקשר אותה לדף הפייסבוק שלנו ולהתחיל לתכנן אותה. פייסבוק ישאלו אתכם אם אתם מעוניינים להציג תמונה או סרטון בודד (“Single Image or Video”), מעבר בין כמה תמונות (“Carousel”) או מקבץ שייצור קולאז' של תמונות (“Collaction”).
לאחר שנבחר באופציה הרלוונטית נתחיל להעלות את הקבצים שלנו, את הקישור ההפנייה ואת הטקסט שנלווה לפרסום. בשביל לראות את התצוגה הראשונית של הפרסומת נבחר באפשרות הבאה:
כשתסיימו לעצב את הפרסומת שלכם במלואה, כל מה שישאר לכם לעשות זה לפרסם אותה בכפתור ה-“Publish”:
מזל טוב! יש לכם פרסומת חדשה בפייסבוק!
אחרי התהליך הארוך הזה, סוף סוף עשיתם את זה! יש לכם פרסומת חדשה ממומנת בפייסבוק לחלוטין משלכם. יצירת פרסומת כמו כל תהליך אחר היא אף פעם לא קלה ועשיתם את זה לגמרי בעצמכם. מאחל לכם הרבה בהצלחה עם העסק שלכם!
1. מי קהל היעד שלכם?
לפני שאתם ניגשים להכין את הפרסומת, אני ממליץ לכם לחשוב קצת על קהל היעד שלכם – האם מדובר במגדר מסוים? בטווח גילאים ספציפי? בשירות שכנראה יתאים לאנשים בעלי אופי מסוים? כל אלה לא רק יעזרו לכם להגיע לקהל היעד המדויק דרך הפרסומת שלכם, אלא גם לעצב את הפרסומת שלכם באופן הטוב ביותר.
2. כמה השקעתם בעיצוב?
את העיצוב כמו שאמרתי, חשוב להתאים לקהל היעד שלכם. העיצוב צריך להיות מושקע, אטרקטיבי ונעים לעין. תוכלו להיעזר במעצב גרפי ומומחה שיווקי ביצירת הפרסומת האידיאלית עבורכם שתצליח למשוך את עיניי הלקוחות שלכם בדרך הטובה ביותר.
3. כמה כסף כדאי לשים?
ככל שתשימו יותר כסף, כך התוצאות שתראו יהיו יותר משמעותיות. אמנם כל מחיר שתשימו ייתן לכם רווח, אבל אם אתם שואלים אותי, הייתי מתחיל מלפחות ארבעים שקלים ביום. כמות התקציב שתשימו תשפיע על מידת החשיפה שהעסק שלכם יקבל מול המשתמשים השונים – יותר כסף משמעו יותר פרסום ויותר לקוחות.
4. פעילות, פעילות ושוב פעילות
לאחר שהלקוחות שלכם יראו את הפרסומת שלכם בפייסבוק, הם ייגשו לדף העסק שלכם. במידה ולא תתחזקו אותו כמו שצריך, תעצבו אותו כראוי ותשקיעו בפעילות השוטפת שלו, הדף שלכם לא ישכנע את המשתמשים להיעזר בשירות או המוצר שאתם משווקים. לכן, לצד הפרסום הממומן, חשוב שתשקיעו בפעילות ותחזוק הדף באופן שוטף.
בשורה התחתונה – איך לעשות כסף מהפייסבוק?
1. שיווק העסק שלכם בפייסבוק
במידה ויש לכם עסק קיים, השימוש שלכם בפייסבוק יהיה כנראה שיווק קלאסי – מציאת קהל לקוחות חדש והרחבת הקהל הקיים. באמצעות פרסום בפייסבוק וניהול קמפיין ממומן תוכלו למצוא לקוחות חדשים, ליחצן את עצמכם כמו שצריך ולהצליח להגיע לקהל פוטנציאלי שלא הייתם יכולים להגיע אליו בשום דרך אחרת! במילים אחרות, שיווק העסק יעזור לכם למצוא לקוחות ומציאת הלקוחות תעזור לכם להגדיל כמובן את הרווחים.
2. מכירת מוצרים
במידה ואין לכם עסק של ממש אבל החלטתם למכור מאכל שאתם יודעים להכין, יצירות יד מורכבות ומיוחדות או שירות מסוים – פייסבוק זה אחלה מקום עבורכם להתחיל. דרך פוסטים בפיד, פתיחת קבוצה או באמצעות Shopify תוכלו ליחצן את עצמכם ולמצוא את הלקוחות. גם כאן כמובן, פרסום ממומן יכול לעזור לכם למצוא עוד אנשים.
3. תמכרו את עצמכם
במידה ויש לכם דף עסק משגשג במיוחד, תוכלו להרוויח כסף על עצם הפעילות שלכם בתוכו ומשיכת הגולשים השונים להשתמש בו. בדף תוכלו לשים פרסומות שקשורות לתחום העניין שלכם ובכך לזכות בסכומים נחמדים, ואפילו לזכות במענקים גבוהים מפייסבוק על הפעילות המשמעותית שלכם ברשת החברתית. בסופו של דבר, לפייסבוק יש אינטרס שיהיו כמה שיותר דפים מצליחים – ככל שהמשתמשים בפייסבוק נמצאים יותר זמן, היא מרוויחה יותר כסף.
4. מכירת דף פייסבוק
כמו שכבר יצא לי לומר בעבר, דף פייסבוק או כל דף ברשת חברתית אחרת עם כמות גבוהה של עוקבים הוא נכס. אם אתם שואלים אותי, מדובר בנכס אפילו שכדאי לכם לשמור כי הוא כנראה יהיה יום אחד שימושי, אבל אם נמאס לכם לחלוטין מדף הפייסבוק שלכם, יכול להיות שתוכלו להרוויח מלמכור אותו סכומים יפים. במידה ויש לכם דף עם הרבה עוקבים שכבר אין לכם כוח לנהל, תוכלו למכור אותו בסכומים של כמה אלפי עד מאות אלפי שקלים. את הדף שלכם תוכלו למכור דרך בלוגים, קבוצות פייסבוק ייעודיות ואתרים כמו Floop (לפרופיל ישראלי) או FameSwap (לפרופיל באנגלית).
5. מציאת עבודה
פייסבוק זאת אחלה פלטפורמה לחפש בה עבודה. הרשת החברתית המופלאה הזאת מלאה בדפים עם הצעות עבודה אטרקטיביות יותר ופחות בחלוקה לאזורים בארץ, תחומי התמחות וניסיון נדרש. אמנם לדעתי יש דרכים טובות בהרבה להרוויח מפייסבוק, אבל אם אתם מחפשים את הדרך הפשוטה ביותר (לטווח הקצר), כנראה שהאופציה הזאת יכולה לעניין אתכם.
איך אני יכול לעזור לכם בפרסום ממומן בפייסבוק?
בואו נשים את הדברים על השולחן.
לפרסם בפייסבוק זה בולשיט, ואם נהיה כנים גם כתבתי מדריך על איך לפרסם בממומן בפייסבוק,
אז למה באמת שתצטרך אחד כמוני שיעזור לך בזה?
הסיבה היא פשוטה – לפרסם זה קל, אבל להרוויח מזה, זה מה שקשה באמת.
כן, כנראה שביצעת פרסום או שניים בעבר וכנראה אפילו שהכנסת מזה כסף – אבל מה קורה בסוף החודש?
בסוף החודש רוב העסקים שמפרסמים בצורה ממומנת מגלים שהחזר ההשקעה שלהם לא גבוה כמו שציפו לו.
כל אחד יכול ללחוץ על הכפתור של "פרסם" בפייסבוק, לא סתם פייסבוק עשו לנו את זה כל כך פשוט.
הם הרי רצו לחלוב אותנו – בעלי העסקים כמה שיותר, אבל לא באמת מעניין אותם אם תרוויח מזה או שלא.
ושלא תבינו לא נכון, אני עשיתי לא מעט טעויות בפרסום ממומן בפייסבוק גם בעצמי בתחילת דרכי,
אבל אחרי השקעה של יותר מ-100,000 ש"ח מכיסי האישי – אפשר להגיד שהפקתי לקח או שניים.
צילום מסך של 58,195.89 ש"ח השקעה מחשבון אחד
צילום מסך של 33,307.06 ש"ח השקעה מחשבון שני
אז כן, לפרסם בפייסבוק זה שטויות, אבל להרוויח מזה – זה כבר עבודה של ממש, וכאן קורה כל הקסם.
אחרי מאות אלפי שקלים של השקעה בפרסום ממומן בפייסבוק ואינספור טעויות, גם אני התחלתי לראות תוצאות ורווחים מהפרסומות שלי.
כי כמו לכל דבר, אפשר להרכיב נוסחא מסויימת שתצליח בפרסומות ולצקת את התבנית שתתאים לעסק שלכם לתוכה.
אז איך אני מתכוון לעזור לך לגרום לקסם הזה לקרות?
נשוחח על העסק שלכם
לפני שנתחיל לעבוד, נשוחח ביחד על העסק שלכם. אני ארצה להבין קצת יותר מקרוב את המוצר או השירות שאתם מספקים ואת המטרה של הקמפיין שלכם: האם אתם רוצים שאנשים יכנסו לאתר שלכם? אתם מחפשים לקוחות חדשים? אולי אתם מנסים לשווק איזה משחק מחשב? כל אלה, משמעותיים במיוחד בבניית הקמפיין והפרסומת הטובה ביותר עבורכם.
נחשוב על קהל היעד והגדרות הפרסומת
לאחר שנבין את הצרכים עליהם הקמפיין נדרש לענות, חשוב להבין כמה פרטים בסיסיים על הפרסומת – איזה קהל יעד רלוונטי למוצר שלכם? מהו גודל התקציב שלכם? כמה מהר הייתם מצפים לראות תוצאות? כל אלה רלוונטיים לבחירת הגדרות הפרסומת באופן הטוב ביותר.
נעצב ביחד את הפרסומת
לאחר הבנת הפרטים היבשים, נתחיל לעצב ביחד את הפרסומת. אני אשאל אתכם אם יש לכם לוגו, אבין מכם מה הייתם רוצים שהפרסומת תעביר ואתייעץ איתכם בנוגע לרעיונות עיצוביים שיעלו לי לראש. ביחד ניצור פרסומת שתצליח להעביר את האג'נדה של העסק שלכם ואת האופי שלו באופן הטוב ביותר.
נדאג לתחזוקה שוטפת
לאחר שהפרסומת תעלה לאוויר, נצטרך לדאוג לפעילות השוטפת של הדף שלכם. ראשית, נחשוב ביחד על תכנית פעולה נוחה שתאפשר לדף העסק שלכם להמשיך ולצבור תאוצה לצד לפרסום הממומן. במקביל לכך, אעשה בקרה שוטפת על ההישגים של הקמפיין שלכם ואדאג לשנות ולשפר את ההישגים שלו.
אז...שנתחיל?
עכשיו כשאתם מכירים קצת יותר מקרוב את עולם הפרסום הממומן בפייסבוק, אני מקווה שהצלחתי לשכנע אתכם שמדובר בצעד הנכון עבור העסק שלכם. מוזמנים לשלוח לי מייל או הודעה ואפילו להתקשר – אשמח לענות על כל שאלה שרק תעלה לכם לראש. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!